.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طي بررسي طرح جامع تفضيلي ساري اعلام شد:
مركزمازندران به قطب گردگشگري شمال كشور تبديل ميشود

 شمال نیوز: درسومين جلسه شوراي اداري شهرداري ساري در سال 93كه با حضور شهردار، معاونان و مديران سازمانهاي تابعه و نيز مسئول تدوين طرح جامع تفضيلي برگزار شد مهدي عبوري بر آمادگي شهرداري ساري در اجراي اين طرح تاكيد كرد.

بنا به گزارش مركز امور رسانه شهرداري ساري ، در سومين جلسه شوراي اداري شهرداري مركز استان در سال جاري مهندس ميثاقي مشاور شركت مازند طرح به تشريح طرح جامع تفضيلي مركز مازندران پرداخت و آنگاه به پرسشهاي مطرح شده در اين پيوند پاسخ داد.

وي با بيان اين مطلب كه بر اساس اين طرح ساري به قطب بزرگ گردشگري در شمال كشور تبديل خواهد شد گفت: از كوهستانهاي جنوبي تا سواحل درياي مازندران به عنوان منطقه اي براي گردشگري ديده شده است اين درحاليست كه ساري به دليل داشتن قابليتهاي بسيار و بي شمار در عرصه هاي گوناگون با اين طرح به يكي از كلانشهرهاي برجسته نيز تبديل ميگردد.

وي با اشاره به اينكه پيش نياز اين اتفاق بزرگ و مهم آنست كه شهرداري اجراي طرح را برعهده بگيرد افزود: تجربه نشان داده است اگر اجراي طرح تفصيلي به دستگاههاي ديگر سپرده شود انگيزه كافي براي تحقق آن ديده نميشود حال آنكه شهرداري ساري با مديريت توانمند مهندس عبوري قادر است آنرا بخوبي پيش برده و محقق سازد.

بنابراين گزارش پس از تشريح طرح و پاسخ مهندس ميثاقي به پرسشهاي مطرح شده مهدي عبوري عبوري شهردار ساري با اعلام آمادگي براي اجراي طرح گفت: با قدرت و سرعت بايد مراحل تصويب طرح را آغاز و دنبال كنيم تا مركز مهمترين استان كشور همچنان بدون يك طرح جامع و تفضيلي در محاق فرو نرود.

بويژه آنكه براي تنظيم آن هزاران ساعت وقت از سوي كارشناسان و صاحب نظران گذاشته شده است و بايد از آن بخوبي بهره بگيريم و استفاده كنيم .

وي با تاكيد براين مطلب كه اين طرح هنوز نهايي نشده است خطاب به معاونان و مديران شهر شهرداري و سازمانهاي تابعه گفت : بايد آن را به دقت مطالعه كرده و نظرات و پيشنهادات خود را ارائه دهيد تا در صورت ضرورت مورد توجه قرار گيرد.

عبوري طرح جامع و تفصيلي را چشم انداز روشن شهر عنوان كرد و افزود : بر اساس اين چشم انداز ساري به يك قطب بزرگ گردشگري تبديل مي شود . خاصه آنكه طي دو سال گذشته نيز شهرداري در همين پيوند طرح ها و پروژه هاي بسياري را در دستور كار قرار داده كه احداث بزرگترين پارك جنگلي ، كوهستاني سكوتپه ، پروژه عظيم دو سوي رودخانه تجن و شهربازي از ان جمله مي باشد .

وي آنگاه اجراي همزمان دوازده پروژه عظيم توسط شهرداري ساري را دليل قاطع حاكم بودن مديريت جهادي در شهرداري ساري دانست و افزود : هيچ عنصري جز مديريت جهادي نمي تواند دوازده پروژه عظيم را همزمان پيش ببرد يا اگر مديريت جهادي تبود شهرداري ساري كه طي سي سال فقط بيست ميليارد تومان از رديف بودجه دولتي جذب كرده هرگز قادر نبود در يكسال 50 ميليارد بودجه دولتي جذب كند . بنابراين قاطعانه تاكيد مي كنم كه بنا بر فرمايش مقام معظم رهبري مديريت جهادي دراين دستگاه حاكم است و عزم ملي نيز در ساري تحقق يافته است چرا كه اگر شهرداري در سال گذشته موفق شد صد در صد بودجه خود را جذب كند بخاطر عزم و اداره مردم ساري بود . آنها به شهرداري ساري ايمان آوردند و اعتماد كردند و تمام قد به صحنه آمدند تا در سايه يك عزم ملي خادمان آنها در شهرداري بتوانند بي هيچ دغدغه اي مسئوليت هاي خود را انجام دهند ؛ آنهم در سالي كه مردم و دولت با بحران اقتصادي مواجه بود و بودجه شهرداري هم از هفتاد ميليارد به صد و هفتاد ميليارد تومان افزايش يافته بود . شهردار ساري در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه امسال در ساري اتفاقات خوبي خواهد افتاد اظهار اميدواري كرد در سايه حمايت اعضاي شوراي شهر و همدلي شهروندان ، شهرداري ساري همچنان به خدمات خود ادامه دهد./250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 5 ارديبهشت 1393
استاندار یاد بگیر.
نورگستران صنعت ساری 5 ارديبهشت 1393
همانطوریکه در این دوسال از شهردار فهیم و مردمی ساری حمایت کرده ایم،از این به بعد هم تمام قد،آمادۀ خدمت به این عزیز در جهت پیشرفت ساری هستیم.برای ما شهر ساری مهمتر از فرد میباشد.هرکسی که برای خدمت به مردم و شهر ساری،قدم بردارد،ما نیز از او و فعالیتهای عمرانی او حمایت میکنیم.مثل شهردار ساری،اعضاء محترم شورای شهر،کارمندان و کارکنان وظیفه شناس شهرداری و در آخر رفته گران زحمتکش ساری.همۀ اینها در سایۀ وحدتی است که شهردار محترم ساری،باعث و بانی آن گردید.سلام بر ساری و درود بر ساروی.مؤسسۀ نورگستران صنعت ساری،
شهرام اطاقسرایی 6 ارديبهشت 1393
حاجی مهدی زیر سایه استاندار قدم میکیره حاج مهدی مرد یست فعال کارامد هرکی یک بارباهاش برخورد کند می فهمد چقدر مزد فروتن کارامدیه انشاالله همیشه موفق باشه
یک شهروند 6 ارديبهشت 1393
واقعا داره کار می کنه برا اون افراد متاسفم که حاضر نیستن باهاش همکاری کنن
دید بالای این مرد و قدرت اجراییش فوق العادست اینو میشه از عملکردش متوجه شد ما که همیشه پشتش هستیم اصلا هرچی شهردارمون بگه من یکی مثل سرباز درخدمتشم
نا شناس 7 ارديبهشت 1393
باغ وحش تعطيل شد و حمايت نكرديد بهتر است خيال پردازي نكنيد
ساروی 7 ارديبهشت 1393
کار کارشناسی از تیم شهردار ساری!!!!!!!!!!!!!!
حتما با دفتر طرح وبرنامه خیلی خنده داره !!!!!!!!!!!
شما هم که موافق نیاشه قبول نمیکنین
باز طرح مال دوست کدام یک عزیزانه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.